pondělí 26. února 2018

Nový Patrick Ness

Ahooj!
Všechny vás vítám u nového článku a dnes to máme další unboxing.
Určitě máte zahlcený instagram novou knihou P. Nesse, takže abyste si od toho neodpočinuli, zahltím vás jí i já. I když knihu ještě přečtenou nemám, s radostí vám ji už teď doporučuji, jelikož Patrick patří k těm autorům, od kterých je každá kniha zárukou té největší kvality. No a tato jeho novinka by měla být extra výjimečná...


Ještě než se dostaneme k novince, která se v balíčku ukrývala, určitě si pamatujete na nedávno zmiňovanou knihu, která měla s Nessem taktéž co do činění.
Mluvím o knize Jízda (psala jsem o ní zde), kterou už mám přečtenou a světe div se, dokonce jsem se dokopala i k prvním třem dílům seriálu a... je to vážně dobré. Jak kniha, tak i seriál jsou na náměty Patricka Nesse a jde to hodně vidět. Každopádně jsem nečekala, že autor knihy (Guy Adams) by se Patrickově stylu psaní byť jen přiblížil. No, nebudu lhát, hodně mě překvapil. Jeho styl je velice podobný, což znamená, že psychologický, filozofický a donutí vás přemýšlet. Více se určitě rozepíši v plánované recenzi, ale chtěla jsem vám aspoň takhle dát vědět, že Jízda (kniha) i Class (seriálové zpracování) za to opravdu stojí 


No ale teď už je čas na hvězdu večera a to Nejdelší den Adama T.
Nejnovější kniha z pera Patricka Nesse konečně dorazila i k nám do Čech a věřím, že většina z vás už jí má doma, a nebo to alespoň plánuje. Každá autorova kniha je výjimečná, ale tahle by měla být něco extra v tom smyslu, že zde by se měl Patrick tak trochu vyzpovídat i on sám.
Hlavním námětem knihy je homosexualita, dospívání a vše s tím spojené.

Název knihy plně vystihuje její děj.
S Adamem, kterého přitahuje stejné pohlaví a který je za to svým otcem (farářem) odsuzován, prožíváme jeho den. Ten je divoký, nepředvídatelný a bouřlivý. Zároveň dle mého očekávání bude ale i filozofický, psychologický a k zamyšlení aneb přesně tak, jak Patrick Ness nejlépe umí.
Chystáte se na tuto novinku? Já osobně si myslím, že by vám neměla ujít  


Mockrát děkuji nakladatelství Slovart a BookLab za poskytnutí recenzního výtisku ♥
Pokud si nechcete nechat ujít nového Nesse, klikněte zde 


Čtete tohoto autora? Jaká je vaše nejoblíbenější kniha od něj? A jaký je váš názor na zmíněnou knihu / seriál Jízda?
Mějte se krásně! ♥
seabook04@gmail.com

10 komentářů:

  1. Já od něj zatím četla pouze sérii Chaos :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z něj mám doma tuším druhý díl a jaksi nejsem schopná se dokopat ke koupi zbytku :D

      Vymazat
  2. Ke knize gratuluju, já jsem od autora zatím nic nečetla, ale určitě bych v budoucnosti chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Patricka Nesse si musím také konečně něco pořídit, stále o něm všichni vyprávějí a já jsem zase mimo. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám třeba s Rollingovou. Četla jsem Harryho jedničku a dále jsem se ještě nedostala :D

      Vymazat
  4. Od Patricka Nesse jsem zatím četla jen knihu My ostatní tu prostě žijeme a u té jsem se dost nudila. Proto nad přečtením dalších knih hodně váhám :) Ale ještě mu zkusím dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S My ostatní tu prostě žijem jsem to měla podobné. Nepobrala jsem, co tím chtěl autor říci :/
      Zkus alespoň Volání netvora, to je sázka na jistotu :)

      Vymazat
  5. Knížku určitě plánuji, jen nevim kdy :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥