úterý 10. října 2017

Povídačka rozbalovačka #98

Ahooj :)
Všechny vás srdečně zdravím u nového článku.
Myslím, že každý na podzim máme takové ty dny, kdy nám připadá, že umíráme (a taky že jo), protože rýma je už nesnesitelná.
Přesně takový stav jsem měla minulý pátek, ale když mi pošta napsala, že má pro mě balík od Slovartu, rýma šla do háje zeleného a já celý den (i dlouhou noc) přemýšlela, co by sakra v tom balíku mohlo být. Vyčerpala jsem všechny možnosti a nakonec jsem měla jasný tip. A to bylo snad poprvé v životě, co byl můj tip správný.


Kdybych Vám měla napovědět: jedná se o diář a o druhou knihu autorky Kečupových mračen.
Myslím, že už mnoho z Vás ví a ty co neví, budu ještě chvíli napínat, protože mám na Vás otázku.
Jak to máte s organizací času?
Já...vlastně nijak. Jooo, mám diář, kam si píšu schůzky, věci do školy, doktory, atd., dokonce jsem se několikrát díky autorkám výše i níže zmiňovaného diáře snažila svůj čas zorganizovat, ale skončila jsem u toho, že jsem si vše napsala.
Ani nevíte, jak jsem byla šťastná, když část velkého balíku od Slovartu byl právě diář...


...od holek z A Cup Of Style.
Pokud byste je někdo neznal: tyto sestry jsou na Youtube a hlavně v bloggovém světě již nějaký ten rok. Zabývají se vlastně vším. Hlavně tedy fashion kategorií, ale najdete u nich mnoho skvělých příspěvků i z beauty, lifestyle a knižní kategorie :)
Již dlouho mě inspirují svým brilantním plánováním času, proto jsem se při objevení jejich diáře v balíčku málem rozkočila radostí. Jejich diář je snad ten nejkrásnější, co jsem kdy viděla.
Najdete tam vše. Roční, měsíční i týdenní plánovače. Zároveň má každý měsíc nějaké téma: jeden jak bojovat s nervozitou, druhý lenost a prokrastinaci, třetí relax, apod.

Jde na diářích vidět, že si s nimi holky nejen daly obrovskou práci, ale hlavně že je to bavilo.
Co se týče ceny, čekala jsem mnohem vyšší. Překvapilo mě, že tento diář seženete od 214 Kč (klik).
Verze diářů jsou dvě. Holky to krásně popisují ve svém videu, proto vás odkážu tam, ale ve zkratce: levnější diář je menší a kratší o motivační texty, jinak je na chlup stejný jako ten velký, který mi právě od Slovartu dorazil :)
To ale není všechno. Slovart se rozhodl mě zásobovat plátěnými taškami a proto mi dorazila plátěnka i od A Cup of Style v krásném stylu a s krásným motem celé této ,,kolekce".
,,Protože každý den se počítá."
Nee, pořád to ještě není všechno, protože v balíčku na mě (krom další knihy) čekal ještě Douglas mintový lak na nehty.


Dívám se, že jsem se o diáři poměrně rozepsala, ale musíte pochopit, že výbuch radosti je nezadržitelný. Jdeme na další a poslední obsah balíčku....
....Moje sestra žije na krbové římse. Není to žádné přiznání (sestru ani mimochodem nemám), ale název novinky z pera Annabel Pitcherové. Pokud  vám toto jméno něco říká, je to dobře, protože Annabel je autorkou všem známých Kečupových mračen, která u nás vyšla tuším loni nebo předloni. Každopádně o novince nevím absolutně nic a s čistým štítem do ní chci i jít, protože autorka si potrpí na zvláštní a originální témata, takže v tomhle jí věřím.
Pokud si vzpomínáte, Kečupová mračna nebyla známá jen svým námětem (teenegerka dopisující si s věznem čekajícím na elektrické křeslo), ale i obálkou. Obřízka knihy byla totiž posetá červenými ptáčky a vypadalo to opravdu krásně. Proto mám radost, že i tato kniha se držela původního stylu. Na obřízce knihy máme modré kočičí tlapky 🐾


Obrovské díky patří nakladatelství Slovart, které mi z edice BookLab poslalo tyto novinky a ještě mnohem více :) 
Určitě mrkněte jak na diář, tak i na novou Pitcherovou zde :)

Tak co vy a oganizace času? Přiznejte se v komentáři a nezapomeňte připsat, zda jste četli Kečupová mračna nebo Moje sestra žije na krbové římse ☺
Mějte se krásně!
seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. O diáři také uvažuji, konečně bych trochu mohla zkrotit ten svůj čas :D

    https://zivotplavovlasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Diáře vůbec nepoužívám. Když už něco potřebuji nezapomenout, tak mám mobil nebo lístečky na stole :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Diář vypadá dobře, nicméně mě nenadchl tak, jak jsem očekávala - a to jsem si ho dokonce prohlédla i v knihkupectví.
    Kečupová mračna jsem nečetla, takže nevím, co od autorky očekávat, každopádně obě knihy vypadají dobře. Ty packy mě také zaujaly, hlavně kvůli nim jsem knize začala tak nějak věnovat pozornost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí. Já si ho naopak zamilovala po prvním otevření :/
      Po Kečupových mračnách určitě mrkni, stojí za přečtení. Jejich příběh je min. zajímavý a zvláštní :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥