úterý 16. ledna 2018

Soutěž s eReading.cz

Ahooj!
Všechny vás vítám u nového článku a opožděně i v novém roce 2018!
Protože bych se v tomto roce chtěla blogu ještě více věnovat, s tím souvisíte hlavně vy. Čtenáři. Vy jste to, co mě každý den dělá šťastnou. Jak už jsem mnohokrát psala, vaše zprávy, komentáře, maily,... Vše mi dělá neskutečnou radost.
A tak jsme se jednoduše s eReadingem, který mimochodem v následujících dnech spustí projekt (kterého je součásti i moje maličkost), rozhodli, že uděláme radost i vám.



Na mé FB stránce (odkaz zde) jste mohli hlasovat o výhru a nakonec vyhrála nedávno vydaná YA fantasy novinka.... E-kniha Sníh nebo popel!!
Soutěž je úplně pro všechny. Holky i kluky, Čechy i Slováky, čtenáře i nečtenáře. Výhru budeme posílat v podobě dárkového poukazu na mail, takže pro jednou vynecháme Českou poštu. Losovat budu pomocí random.org.

Každopádně pro to, abyste se mohli zúčastnit stačí vyplnit níže nasdílený formulář. Zde máte všechny odkazy, které byste při vyplňování mohli potřebovat:
Moje Facebooková stránka, FB stránka eReadingu, můj Instagramový profil (pro přesměrování stačí kliknout)



Soutěž ukončím 16.2.2018 o půlnoci a následující den vyhlásím vítěze. Výsledky najdete na mé FB stránce a Instagramu, takže opravdu doporučuji sledovat. Zároveň vítěze budu kontaktovat na e-mail, takže pokud nemáte ani jednu sociální síť, nebojte se, dám vám vědět.

Všem přeji hodně štěstí a mějte se krásně! ♥
seabook04@gmail.com

4 komentáře:

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥