pondělí 8. ledna 2018

Město plné netvorů

Ahooj!
Všechny vás srdečně zdravím u nového článku a nové Povídačky rozbalovačky.
Dnes tu máme zase po nějaké době MegaKnihy.cz, které mi zaslaly mnou vytouženou knihu. A věřím, že přesně tuto knihu (nebo minimálně její autorku) budete znát (ne, není to Maasová), protože (společně s ní) ji teď vídáme na každém  kroku i
kliku (trochu moc závorek, co?) 😄


Jistě vás nepřekvapím, když řeknu, že se bavíme o američance Victorii Schwab. 
Autorce u nás její knihy vyšly mnohem dříve, než se stala tak velkým objevem. Alespoň u nás v Česku se stala objevem až v roce 2017. Mnoho z nás jistě bude znát její sérii Archiv, který u nás díky neprodejnosti nedovyšel a samozřejmě i její nové knihy.
Victorie často píše pod pseudonymem V. E. Schwab a své knihy dělí na dvě kategorie: fantasy pro dospělé (Tvář magie, která vychází u Arga) a fantasy pro dospívající (Temný duet, ze kterého vám dnes představím první díl). Samozřejmě nesmíme zapomenout u na její další knihy, které se stávají čím dál oblíbenějšími.


Jak jsem ale zmínila, dnes si představíme první díl ze série Temný duet a to Divoká píseň.
Tuším, že tato kniha vyšla chvíli před tím, než vyšla Píseň zimy- tady vidíme, že tématika písní se stává oblíbenou, což je za mě jedině dobře.
Každopádně Divoká píseň má prý být opravdu divoká.
V příběhu se totiž setkáváme s nebezpečným světem / městem, ve kterém žije Kate a August = hlavní hrdinové knihy. Oba dva žijí ve městě plných netvorů, kteří kradou lidské duše pomocí hudby. Pořád vám to nezní zajímavě? Vsadím se, že když vám řeknu, že je Divoká píseň vlastně hodně originálním a zajímavým retellingem Romea a Julie s prohozenými rolemi, určitě změníte názor.


Divoká píseň sklízí opravdu obrovský úspěch.
Autorku čtenáři řadí k TOPce a její příběhy považují za originální, odlišné, zajímavé a neskutečně čtivé. Kniha na mě zatím čeká v knihovně, ale podle toho, jak se pokaždé třepu nadšením, když kolem ní procházím usuzuji, že to tak nebude nadlouho.


Mockrát děkuji Megaknihám za poskytnutí této nádhery!
Knihu koupíte např. zde


Co vy a Victoria Schwab? Propadli jste kouzlu jejich knihy?
Mějte se krásně! ❤
seabook04@gmail.com

12 komentářů:

  1. Ke knize gratulu. :) Od autorky jsem nic nečetla, ale tahle kniha se mi líbí. Užij si čtení. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem ji a hodně příjemně mě překvapila. Těším se na druhý díl :) a přeju příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
  3. Divoká píseň zní skvěle! Nedávno jsem si od této autorky koupila svoji první knížku, tak jsem na ni moc zvědavá. No a jestli se mi bude líbit, tak tahle je další na seznamu :) Jsem zvědavá, co na ni řekneš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám od ní dvě knihy, ale ještě jsem neměla čas je zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Od autorky jsem zatím četla jen Divokou píseň :) Docela mě bavila, ale čekala jsem více, protože všichni si ji moc chválí :) Tak přeji hezké čtení a a´t na tebe kniha nečeká v knihovničce moc dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem fakt zvědavá, čeho se (ne)dočkám :)
      Děkují moc :)

      Vymazat
  6. Na tuhle knížku jsem ještě taky neměla čas :/ Ale snad se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám také, protože zní opravdu skvěle :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥