čtvrtek 8. června 2017

Muž bloudící mezi světy a mladá dívka s překaženými plány

Ahoj!
Všechny Vás srdečně vítám u nového článku.

Dnes si probereme novinky z EUROMEDIA, konkrétně z Knižního Klubu a Yoli.
Jak už jsem psala, květen byl plný úžasných novinek a ani u Euromedia tomu nebylo jinak. Bylo těžké si vybrat, ale nakonec jsem se rozhodla pro dvě novinky, které mi už svou anotací vzali dech, a tak jsem zvědavá, zda o něj dočista přijdu při samotném čtení.
Tušíte, o jakých knihách je řeč?




Jako první tu mám YA novinku z YOLI, Růže pro Charlotte.
Tato kniha má pojednávat o osmnáctileté Charlotte, která má svůj život naplánovaný a hodlá se plánu pevně držet, což z velké části znamená soustředit se na studium medicíny. Jednoho dne v květinářství ale narazí na osobu opačného pohlaví (to je tak, když nevíte jestli napsat muž, kluk, hoch, chlapec,.. :D), která je nejen naprosto rozdílná, ale hlavně v Charllote probouzí neplánované city. 
Při pozdější procházce městem, kdy je obklopí šílený dav fanoušků Charlotte zjišťuje, že kluk z květinářství není nikdo jiný než slavný zpěvák Tate Collins. Po tomto odhalení zjišťuje, že to není jediné tajemství, které před ní Tomas skrývá. Je jich víc.
Charlotte je cílevědomá a tvrdohlavá, ale láska dokáže změnit i její pravidla, a tak je jen na ní, zda to dovolí..
Od této novinky očekávám nejen oddychovou četbu, ale nahlédnutí do života hvězd, které přináší luxus, ale zároveň ztrátu soukromí, které je důležitější než si myslíme. Proto doufám, že se tímto dostanu za hranici, kam běžně nedohlédnu a když k tomu bude připojen romantický a čtivý příběh, budu v sedmém nebi.


Autorky tohoto díla jsou hned dvě.
Shea Olsenová a Elizabeth Craft. Obě dvě jsou Američanky a obě dvě se svým způsobem pohybjují ve filmových společnostech. Manželem Elizabeth Craft je dokonce producent a scénárista Adam Fierro, který se podílel např. na seriálu Dexter, Živí mrtví, apod.



Temná hmota je pravým opakem novinky sdělované nahoře.
Je to fantasy a až sci-fi asi román, který má neskutečně skvělý námět (já jsem teda ještě nikdy nic podobného nečetla).
Hlavní hrdina se probudí ve světě, který není jeho. 
Jeho manželka a syn nejsou jeho. On sám je v tomto světě proslulý génius, který světu přivedl neskutečný objev. Lidé ho vítají zpátky a označují za hrdiny, kterým si, co mnu paměť, slouží nikdy nestal. Chce se jen vrátit se domů. Do svého světa, který byl možná jen jeho snem.
„Temná hmota je jedna z nejlepších knih jakéhokoli roku… a jakékoli reality.“. 
Už tato věta mě na knihu upoutala a když jsem přečetla anotaci, moje všechno knihu potřebovalo. Teď ji mám v knihovně a pokaždé když jdu okolo si musím držet ruce, abych po ní nesáhla a nezačala ji číst, jelikož si musí ještě chvíli počkat. Každopádně toto téma otevírá autorovi dlouho řadu dveří příběhů, kterými se může vydat a já jsem zvědavá nejen na to, kterou si zvolí, ale i na to, zda to bude cesta správná.

Autor této knihy, Američan Blake Crouch, napsal velice známé Městečko Pines, které bych si chtěla taktéž přečíst (tuším, že na mě čeká ve čtečce). Autor i v této knize pracuje s jakýmsi druhem nadpřirozena a paralelních světů, které zaujmou každého čtenáře. Nejen čtenáře sci-fi a fantasy žánru.


Mockrát děkuji společnosti Euromedia za poskytnutí recenzních výtisků :)
Knihy koupíte zde :)


Četli jste nějakou z knih?
Jaký je Váš názor?
Mějte se krásně! :)

seabook04@gmail.com

6 komentářů:

  1. Růže pro Charlotte mě moc láká, takže jsem zvědavá, jak se ti bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý výběr :) Na Temnou hmotu mám hodně velký zálusk a Růže pro Charlotte vypadá jako příjemná oddechovka :) Těším se na tvůj názor, hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za Temnou hmotu jsem moc ráda, doufám, že se ti taky bude líbit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥