úterý 27. června 2017

Bojovnice. Lhářka. Studentka. Špionka.

Ahooj!
Všechny Vás srdečně zdravím u nového článku.

Dnes si tu probereme opět mnou opožděnou novinku ze skvělého nakladatelství Mystery Press, které si zamilovávám čím dál více. Nejenže vydávají skvělé thrillery, ale právě s dnešní novinkou se zaměřili na žánr YA thriller
Co to pro mě znamená? S
pojení dvou mých nejoblíbenějších žánrů a obrovská očekávání.

Výsledek obrázku pro mystery press

V minulé povídačce rozbalovačce jsem zmiňovala, jak bych se chtěla věnovat právu.
Pravdou ale je, že ještě více mě odmala přitahovalo být detektivkou či špionkou. Koho by ne? Příběhy v televizi nám ukazovali dokonalou ženu hledajíc spravedlnost a pravdu. Stejně tak mě fascinovali a do teď fascinuji ústavy jako FBI, CIA  a hlavně tajné organizace. Tajemství okolo tohoto všeho přitahovala min. v dětství každého. Nejméně Slečnu drsňák jste vidět museli 😃

Mé jméno je Nikdo.
Nebavíme se o mém jméně, ale o novince v YA thriller žánru.
Tato kniha pojednává o sedmnáctileté Reagan Elizabeth Hillisové, která během lusknutí prstu mění identity, lže všem svým přátelům a její povinností je nepustit si nikoho příliš k tělu. Očekává se od ní, že půjde cestou svých rodičů rovnou do řady nejmocnější služby na světě- Černí andělé. Už od raného dětství je učena bojovat na život a na smrt, žádná zbraň ji není cizí a jde si zatím, co chce. 
S jednou zbraní se ale ještě doposud nesetkala a co hůř, proti ní si připadá bezmocná.
Láska.


Jak už jsem psala výše, špionážní příběhy mám ráda už od malička a věřím, že nejsem sama. Z toho důvodu jsem si vloni pořídila první díl ze sérii V tajných službách: Protřepat, nelíbat. Oproti té mi ale Mé jméno je Nikdo připadá více drsnější a taková méně YA. Přeci jen doufám, že v ní najdu alespoň špetku špionážní akce a nahlédnutí do toho, jak taková tajná organizace funguje. Častokrát mě totiž fascinuje, jak se takové organizace a její pracovníci dokáží dokonale skrýt a přitom chodit kolem nás.

Autorka této knihy, Kristen Orlando, je Američanka se skvělými zkušenostmi.
Po absolvování vysoké školy na Kenyon College v Ohiu, kde mimochodem začala psát své první povídky, pracovala v několika odvětvích. Televizní producentka, PR manažerka, až se dostala k nynějšímu- spisovatelka. Příští rok nás plánuje okouzlit druhým dílem právě této začínající série Kronika Černých andělů, který se bude pravděpodobně jmenovat You Won't Know I'm Gone.
Co mě na autorce nejvíce zaujalo, je její vyjádření k tomu, když se s jejím tehdy ještě ne manželem potkala poprvé, shodou okolností na letišti: „Stejně jako já letěl na Floridu, a přestože jsem neměla make-up a svůdnou košilku, podařilo se mi ho okouzlit. Od první chvíle jsem věděla, že se za něj vdám.“

Co říkáte na tuto novinku?Já jsem nadšená, že se v YA objevila další dá se říci taková nová kategorie a autorka, která mi je ještě před přečtením samotné knihy sympatická a připadá mi velice zajímavá. Proto se těším na to, co mi tato její nová série nabídne a na náhled do špionážního světa.
Četli jste tuto knihu? 
Znáte ji?
Mějte se hezky! :)
seabook04@gmail.com



Mockrát bych chtěla poděkovat nakladatelství Mystery Press za poskytnutí recenzního výtisku :)
Knihu koupíte např.
zde :)
zdroje: mysterypress.cz

6 komentářů:

  1. Výborná recenze :) Tahle kniha mě hodně láká, zaujala mě už v edičáku nakladatelství :) Teď čekám až mi přijde a budu se moct pustit do čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ediční plány moc nesleduju, ještě že se o skvělých knihách můžu dozvědět třeba u tebe na blogu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Novinku mám jiz přečtenou, i kdyz jsem ji publikovala az ted, a přestože je to Ya byla jsem celkem nadšená. Přestože některé části jalo denni treninly které by nezvládl dospělý muž natož mladá dívka byly do očí bijící :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna dneska jsem byla v knihkupectví a doslova jsem o tenhle kousek zakopla - ale absolutně jsme netušila, co to je. Teď ale musím říct, že vypadá přinejmenším zajímavě - jo, Slečnu drsňák jsem viděla a špiony žeru. Na thrillery většinou moc nejsem, ani na obyč YA... ale když se to spojí? Kdoví :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle knihu bych si hodně ráda přečetla, až mi někdy vyjde čas. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se kniha moc líbila, mile mě překvapila :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥