čtvrtek 16. února 2017

Srdcové série 2016 1.část

Ahooj!
Všechny Vás vítám u nového článku a zároveň předposledního, který se bude týkat toho NEJlepšího za minulý rok. Už jsme tu měli thrillery a srdcovky, ale dnes přijdou na řadu srdcové série.

Opět je tu hojný počet (jak můžete vidět na fotce, měla jsem co dělat, abych je tam narvala- a to tam ještě nejsou všechny).
Jako vždy platí upozornění: Pro ty, kterým slova dokonalý, úžasný, srdcovka, apod. nedělají dobře, tento článek vynechte ❌

Myslím, že Nástroje smrti už jsou samozřejmost. Jejích čtení jsem neskutečně prožívala a prožívám do teď. 
Svět, který Cassandra vytvořila je jedním slovem dokonalý. Postavy a děj jakbysmet. 
Nemám nic, co bych této temné sérii plné zvratů a nadpřirozena vytkla. Maximálně to, že nemá více dílů. Při čtení se ocitáme v lidském světě, po kterém chodí i Lovci stínů. Ti mají za úkol od nás civilů držet dál démony a takové ty potvůrky, co by nám moc den nezpříjemnily. Lovci stínů ale stejně jako lidé mají svou historii. Historii, která se může opakovat a která se točí kolem jedné dívky. Ta ovšem o světě Lovců stínů nemá ani ponětí. Až po únosu její matky přichází na to, že její mysl bývala vždy po spatření jakékoliv spojitosti s světem Lovců stínů vymazána a blokována.
Teď stojí ve středu všeho. 

Na fotce jsou samozřejmě jen dva díly z šesti.

Vampýrská akademie je série šlapající Nástrojům smrti silně na paty. Ovšem nejde se rozhodnout, která je lepši.
Co je ale důležité, tak to jsou obě strašné drogy. Slova hltáté jako kdyby by Vám měla z papíru utéct a při čtení absolutně ignorujete okolní svět. Postavy si zamilujete a rozhodně nečekejte žádné tintítka, protože hlavními postavami jsou dva neuvěřitelně vtipní a úžasní hrdinové, kteří jsou prostě... ano, dokonalí 😃
Tady se nacházíme ve světě Vampýrů=Upírů. Pozor, nečekejte žádného třpytkatého Edwarda.
Celkově styl Richelle je stejně jako Cassandry neuvěřitelně čtivý, zábavný, strhující a dokonalý. Tuto sérii jsem si užila od prvního do posledního písmene a vždy se k ní s radostí, nadšením a zvědavostí, co nového objevím, vrátím.


Nebe od Veronici Rossi jste u mě v minulém roce vídali velice často. Nedivte se, protože ono to za zmínění rozhodně stojí.
Série, stojící na lásce, která je nevídaná. Na Zemi, která je zužována éterovými bouřemi. Na svět, který je úplně jiný než náš.
V této knize je svět rozdělen na Osadníky, žijící ve virtuální realitě, a na Divochy, kteří naopak žíjí volně venku a bez moderního vybavení, odkázání sami na sebe a na přírodu.
Naše hlavní hrdinka (Osadnice) Árie se dostane za hranice svého života a dostane se do prostředí Divochů. Spolu s ní poznáváme jejich styl života. Spolu s ní se i zamilováváme a v každém díle bojujeme o svůj a život všech blízkých.
Nebe opět v klidu označuji za sérii, která byla jedním slovem dokonalá. Vrátit se k ní mám rozhodně v plánu, protože příběh, který se v knihách skrývá Vás vezme za srdce.


Společně s Nebem jsem na střídačku četla sérii Vesmírná pouť. Další úžasnost, skvělost, dokonalost.
Opět se držíme žánru fantasy/sci-fi, ale v tomto případě lidstvo žije na vesmírných lodích. Jejich vztahy ale vřelostí neoplývají. 
Tato série pojednává o dětech, na které padne šílená zátěž. Ve větší míře psychická než fyzická, ale mohu Vám potvrdit, že zároveň s nimi budete psychicky trpět i Vy. Autorka Vás dokáže s příběh velice dobře propojit a tak prožíváte naprosto všechno.
Tato série mě opravdu neskutečně bavila. Bylo to něco, co jsem dříve nečetla a ačkoliv tuto sérii náročnější čtenáři můžou považovat za brak či v lepším případě průměr, pro mě je to srdcovka.


O After. No prostě After.
Tato série rozhodně není pro každého. První díl byl naprosto dokonalý, ale na další díly budete potřebovat nějakou tu dávku trpělivosti.
Na této sérii mě neskutečně baví to, že i když je to skoro pořád všechno dokola, nenudím se. Knihu hltám jak o život a čtení prožívám. Jak říkám, první díl byl dějově úplně nejlepší, ale pořád mě přeci jen čeká závěrečný díl 😊


Selekce je série, která hejbla světem.
Já patřím do skupiny, která tvrdí, že oprávněně.
Uhranou Vás jistojistě úžasné obálky, kterými se knihy pyšní, ale uhrane Vás i obsah. Kiera patří k těm autorkám, které Vás pomalu uvedou do hypnozi v tom smyslu, že Vy prostě nemůžete přestat číst. Pořád hltáte a hltáte. Pak zjistíte, že je konec a Vy jste v háji.
Naštěstí autorka sérii rozšiřuje čím dál více a nejen že vydala povídky (které jsem ještě nečetla, ale rozhodně to v brzké době napravím a ty jsem zrovna i na fotce zapomněla), ale pokračuje v Selekce tak trochu naopak 😋
Selekce je pro mě série, u které si vždy odpočinu. Zapomenu na realitu a představuji si, jaké by to asi bylo žít v paláci a v bohatství a zároveň nad tím, jaké by bylo patřit do nejnižší kasty systému, který v zemi Kiery Cass vládne.


Toť vše pro první část :)
Četli jste nějakou z těchto sérii?
Jaké jsou Vaše TOP série za minulý rok? 
Mějte se hezky! :)

seabook04@gmail.com

22 komentářů:

  1. Ani jedna série mě neláká, ty víš, že YA nemusím, ale líbí se mi to tvoje bezmezné nadšení :D
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vesmírnou pouť, ač mi leží doma už dlouho, jsem ještě bohužel nečetla. Ale napravím to! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vesmírnou pouť už mám nějakou dobu doma, jsem zvědavá, kdy se mi k ní podaří dostat. Teď čtu v podstatě jen knihy do školy (studium české filologie je zlo :D) a recenzáky, takže možná v létě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to naštěstí ještě jakžtakž stíhám, ale brzy nastanou časy, které budou asi na čtení skromnější :/
      Každopádně Vesmírná pouť je vážně pecka! :)

      Vymazat
  4. Na některé se taky chystám. Ale pro mě jsou srdcovky Harry Potter, Odkaz dračích jezdců, Nástroje smrti a Pekelné stroje, Drahokamy a mnoho dalších :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na Nástroje smrti a Drahokamy se na všechny chystám. Tak snad u mě dopadnou stejně :)

      Vymazat
  5. Selekci jsem četla už před hodně dlouhou dobou.. měla bych si jí možná přečíst znovu. Mám v plánu Nástroje smrti a After, tuším že se jim už letos nevyhnu :D Moc hezký článek, měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevyhýbej, jsou to opravdu dokonalosti <3
      Děkují moc, Ty také :)

      Vymazat
  6. Vampýrská a nástroje se mi taky líbí :) Nebe jsem četla jen první díl a Selekce mi moc nesedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbily :)
      Do dalších dílů Nebe se rozhodně pusť. Přibývá tam akce, napětí a příběh graduje :)

      Vymazat
  7. Vampýrská akademie je moje srdcovka.A o sérii Nástroje smrti hodně uvažuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě dvě série jsou naprosté dokonalosti. Do Nástrojů smrti se určitě pusť, protože je to prostě dokonalost <3

      Vymazat
  8. Hele nebudu ti lhát, žádná série není pro mě :D Ale věřím, že se ti líbí :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Z jmenovaných sérií jsem četla jenom Selekci, a na úvodní fotce vidím ještě Měsíční kroniky, tak ty taky :) Mou úplně nej sérií minulého roku je jednoznačně ta o Amelii Peabody od Elizabeth Peters. Patnáct dílů jsem přečetla prakticky tahem :D Opravdu skvělá. Poslední dobou mám docela chuť si připomenout první díl, ale nemyslím si, že bych ji teď po roce četla znovu celou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MK se ocitnou v druhé části :)
      Páni, tak to je výkon. Já si musím dávat mezi díly série pauzy, jinak mi to potom leze na mozek :D

      Vymazat
  10. Čtením Vampýrské akademie se stala Richelle mou nejoblíbenější spisovatelkou. Četla jsem i navazující sérii Pokrevní pouta a také Sukubu! Hltala jsem každou knížku, kterou napsala. Teď jsem si dokonce koupila první dva díly série Věk X, tak jsem zvědavá :)

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vampýrská akademie je nepopsatelně dokonalá a její další knihy rozhodně plánuji <3
      Teď je všechny dokupuji, protože chci mír Richelle kompletní <3

      Vymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥