úterý 29. listopadu 2016

Mega unboxing #64

Ahooj! :)
Všechny Vás moc vítám u další rozbalovačky. Tentokrát si ale nerozbalíme jen jednu, dvě, či tři knihy, ale opravdu hromadu knih.

Mám tu celkem tři balíčky: recenzáky od Slovartu, objednávku z antikvariátu a výhru, ve které je úplně nejvíc knih 💗
Tak jdeme na to:

Jako první rozbalíme balíček z antikvariátu, který jsem našla na FB a ceny na něm jsou naprosto úžasné. Objednala jsem celkem tři knihy, ale dvě musely putovat do úschovny k Ježíškovi a uvidím je až po stromečkem 😶


 After: Tajemství!!
Chtěla jsem ji tááák dlouho, až už vyšel i další, poslední díl a to After: Pouto.
Jak je mým zvykem, hned jsem Tajemství přečetla a už se nemohu dočkat závěrečného dílu 🐱
Jinak tato kniha mě vyšla na neuvěřitelných 100 Kč. Sice má malinko poškrábané "dno" stran, ale je to 700 stránková bichle a normálně ji seženete o pár set dražší. Jinak kdo by měl zájem, paní má ještě jednu, úplně novou za 150 Kč 😊


Druhý balíček je z nakladatelství Slovart a ukrývají se v něm dva recenzí výtisky, na které se strašně moooc těším 😘


Tadáá!
Pokračování mých milovaných Artyčokových srdíček- Jasmínové nebe a naprosto dokonalá kniha Kdo je kdo ve světě stínů.
Pokud mě sledujete delší dobu, tak víte, že styl psaní Sity Brahmachariové jsem si zamilovala pro její lehkost a zároveň hlubokou myšlenku. Proto jsem strašně ráda, že držím v rukou její další knihu a další příběh Miry, který se odehrává v Indii o cca dva roky později (mimochodem knihu právě čtu a jsme za půlkou) 😊
No a kdo je kdo ve světě stínů? Nástroje smrti je moje srdcová záležitost a tato dokonalá ilustrovaná kniha byla pro mě- největšího fanouška Nástrojů smrti- povinnost!! ♡


Jako poslední a také největší balík je výhra. Moje reakce při zjištění, že jsem vyhrála na blogu Hanky (odkaz zde) 6 knih a z toho ještě "pár" s podpisem autorek.... ♥


Výhru jsem nafotila na dvě várky:
Ptačí zpěv jsem o prázdninách viděla úplně všude. Tuším, že se tato série dostala do LK, takže po ní bylo davové šílenství. Nakonec jsem ráda, že jsem počkala a do LK nevalila také 😄
Odpusťte mi, Váš Leonard jsem chtěla už hrozně dlouho, ale nějak jsem na knihu v poslední době pozapomněla, tak jsem ráda, že už má místo i u mě 😄
A Virus? U toho to není jinak. Je to opět kniha- první díl série, kterou jsem chtěla hrozně dlouho, takže... A navíc je to jedna z těch knih, které jsou podepsané ♡


V druhé várce můžete vidět dvě anglické knihy. Jeden re-telling, který nese název Doon a soubor paranormálních povídek a co jsem pochopila z Goodreads, tak právě tato kniha Enthraller je něco jako novely, které jsou napsané mnoha autory, k sérii The Morganville Vampires. Navíc je tato kniha opět podepsaná několika autory, takže další motivace ke čtení v AJ 😄
A jako poslední kniha z celé rozbalovačky není žádná jiná kniha než ta, kterou jsem chtěla hrozně dlouho a tentokrát je to kniha Překroč svůj stín 💜



Kupa dnešních přírůstků ♡


Určitě mi napište, jestli jste nějakou z těchto knih četli
nebo se na ni teprve chystáte.
Mějte se hezky :)
seabook04@gmail.com

18 komentářů:

  1. Pěkná hromada :) Poslala bys mi kontakt na paní s tím After? To musím využít! anyen720@gmail.com
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny vypadají krásně a Překroč svůj stín je naprosto skvělá knížka a moc mě mrzí, že v ČR vyšly pouze dva díly :-(
    Přeji ti s knihami příjemné chvíle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují moc :)
      Na Překroč svůj stín se neskutečně těším :)

      Vymazat
  3. Tak to krasne vyslo, tolik super knih :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy půlku z nich bych si také klidně hned přečetla! :-) Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne knihy,vazne ano,ale chybi mi napeti :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :)
      Neboj se, snad v příští rozbalovačce se najde :D

      Vymazat
  6. Ahoj,
    na ten antikvariát bych se ráda mrkla. Pošleš mi prosím odkaz? Na hachlina@seznam.cz
    Jinak fakt nádherná kupa knížek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na mě tu čeká půjčený z knihovny druhý díl After, připomínáš mi, že bych se do něj měla konečně pustit :D Asi bych si sérii nepořizovala domů, ale za tu cenu je to skvělý úlovek :)
    Gratuluji k tak skvělé výhře :) Já neplánuji ani jednu z knih, ale snad se Tobě budou líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná knižní nálož, užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherná výhra. :) After a Ptačí zpěv si hodlám také pořídit. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥