středa 19. srpna 2015

RECENZE: Já jsem hlad- ,,Já jsem tlustá."

Ahooj,
já Vás všechny vítám u dalšího článku a další recenze.
Maraton recenzí snad nemá konce,ale i tak doufám,že Vás to od čtení blogu neodradilo.
Tak nebudu to dál protahovat a jdeme na to:

                                           JÁ JSEM HLAD                                  
autor: Petra Dvořáková    
žánr: Román/Životopis
nakladatelství: Host
počet stran: 144
rok vydání: 2009
vazba knihy: vázaná





ANOTACE:
Příběh o zápasu s mentální anorexií, hledání, cestě a návratu k ženské duši.

MŮJ NÁZOR:
V životě to někteří lidé nemají vůbec lehké.
Manžel který vás využívá jen na sex,syn který trpí leukemií,člověk,kterého milujete vás zradí.
Ale tohle není to nejhorší.
To nejhorší je,že Vás nemiluje ani vlastní matka.

S Petrou jsem se setkala osobně,jelikož nám na škole dělala dá se říci přednášku o nemoci mentální anorexie.Tato žena je neskutečně silná,protože kdyby se mi stalo to,co jí asi bych momentálně seděla někde na lůžku v psychiatrické léčebně.

V této knize jde vidět,že jak se Vám dává lásky v dětství,podle toho se zařídí i budoucnost.
Petra měla maminku,která jí nikdy nedala mateřskou lásku.Nikdy ji neřekla,že ji miluje a že by pro ni udělala cokoliv na světě.
Láska nebyla jediná věc,o kterou jí v dětství připravila.

Když už Petra dospěla a "utekla" z domova čekaly jí další problémy.
Jedním z nich byl vztah s knězem,nebo-li zakázaná láska.
To ji později dohnalo i ke vstupu do kláštera.
V knize je věnovaná právě část i života v klášteře.Tam ovšem Petra pochopila,že Bůh není to oč by stála.

Z klášteru byla propuštěna a našla si manžela.
Bohužel našla nesprávnou cestu.
Ze začátku to bylo docela pohodové manželství.Pak se to zvrtlo a lásku v jejím manželství nahradil sex.

Měla dvě krásné děti.Bohužel její syn měl leukemií.S Petrou v knize poznáváme,jak těžké je leukemií přežít a vyléčit.Jak už jsem tu řekla,byla to neskutečně silná žena.
Ovšem zde se u ní začala projevovat nemoc na kterou přesný lék neexistuje.

Mnoho,spíše mladých,slečen začínají hladovět,kvůli svému vzhledu.
Petra začala hladovět,protože hlad bylo to jediné čemu mohla věřit a opřít se o něj.
Hlad ji naplňoval a dával ji energií.

To co jsem u vypsala není vše co se Petře stalo.Kdybych Petru nepotkala asi bych jejímu příběhu moc nevěřila,ale když jsem ji viděla jak svůj příběh vypráví a viděla jsem její oči plné emocí nemohla jsem neuvěřit.

HODNOCENÍ:
Knize se nedají dávat hvězdičky.Jediné co Vám ještě mohu říci je,že jestli máte nějakou možnost si knihu přečíst,určitě to udělejte.Možná se všem líbit nebude,ale to je vlastně nemožné.
Těm kterém se kniha "nelíbila" jen neunesli to sílu a tvrdost tohohle pravdivého příběhu.

JÁ DOUFÁM,ŽE SE VÁM RECENZE LÍBILA.
URČITĚ MI NAPIŠTE JESTLI JSTE KNIHU ČETLI,CHYSTÁTE SE NA NI 
NEBO
JSTE O NÍ SLYŠELI POPRVÉ :)
MĚJTE SE HEZKY! :)
seabook04@gmail.com

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! Co nejdříve odpovím! ♥